// Amiza Budak Comel


Hello World! I'm Nur Amiza and I'm 12 years young from Perak. Nice to see you here! ^^v

â–º My Biography
â–º My Friends
â–º My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
:) :/ :D
Thursday 15 December 2011 | 04:45 | 0 Sweet Cupcake
HYE GUYSS.!~

huh,dah lama aku tak update blog nyh..dah berhabuk rasenye kowd..
lagi pun aku bukannyye saja tak nak update blog nyh..TAPI,aku balik kampung and pergi penang...best gila pergi penang..siap makan pasembor penang lagi tuh dekat tepi laut..ape ntah name tempat.. lupe dah.. NYANYOK dah kowd.. :D nak je aku stay kat penang tuh lame2..rase mcm tak nak balik time tuh..tpi :/  kena arh balik jugak kn3?? mase nak balik dari penang tuh,aku naek ferry,dgn kereta2 sekali naek..haha.. mase aku naek tuh,aq rase mcm senget je ferry tuh.. tpi,aku buat dek jew.haha.. and,time aku naek ferry tu jugak..aku terfikir sesuatu yang menyeramkan..nak tau ape? aku terfikir KALAULAH,aku terjatuh dalam laut yang dalam uh.. huh. mati tak rasenye??~hmm..entah lah.. ajal dan maut tuh kn di tangan tuhan,betol x betol x??betol lah tuh...~ dah lah,kite ubah topic pulak..ha,time dalam ferry tuh jugak..aku berdiri sebelah sebuah pasangan india..lawak doh..mengada-ngada india tuh.. dok cakap apa entah,aku tak faham langsung ape dye ckp.. maklumlah,india la katekn..~dey tambi~..
lepastuh dok gedik pakai baju sama warna.. warna kuning..dah la muka tu hitam..eh silap.. aku nyh kenapa hah?dok kutuk2 orang.. jahatnye..haha..tak sedar diri lewtew..dye pon hitam..dah la,lenguh tangan aku nak type mende nyh.. bubye  guyss.!~ :P :) :/ :D