// Amiza Budak Comel


Hello World! I'm Nur Amiza and I'm 12 years young from Perak. Nice to see you here! ^^v

â–º My Biography
â–º My Friends
â–º My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post
16/1/2012
Monday 16 January 2012 | 04:54 | 0 Sweet Cupcake
                       

hey,dah lame kan aku tak update blog ni..haha! malas cacat..hmm...okay.. kau orang nampak kan tarikh dkt atas nun..berkenaan tarikh dkt atas tuh, (16/1/2012)..aku tetibe DEMAM..demam apa wey?demam  angau kowd..aku pon tak tahu la kenapa tetibe demam.. kenapa bah? tapi,itu 1 dugaan yang allah kasi kt kita aku... It's okay.. aku terima dugaan yang allah kasi kt aku.. ;) ..haha.. demam-demam aku pon,aku tetap nak pegi skola..aku tak nak tinggal pelajaran aku.. haha.. al-maklumlah tahun ni nak UPSR.. tahun ni aku tak boleyh main2 lagi..haha..aku kena belajar,belajar dan terus belajar.. aku kena jadi  mcm di bawah ni..

                                                   
                                                
haha,comel right?tengok budak kecik nyh,tenang je.. watlek.. hmm.. okay,kite balik cite tdi.. bile aku belajar,belajar dan terus belajar,aku percaya aku dpt 5A UPSR.. yeah..haha.. ;)aku oku janji aku akn bangga kn mak dgn ayah aku and cikgu2 aku.. haha.. cewah.. semangat gitu.. hmm.. okay..kite ubah cite laen pulak,tpi asal hari dan tarikh yang sama.. hmm okay.. hari ni aku tetibe rapat dgn 2 org kawan aku yg aku tak rapat sangat.. kau orang nak tengok ka gambar demo?ha nah tengok..

                                       
                                         yang ni nama dye hanizatul hawa..


                                                                             
                                                     yang kene kiss ni,nama dye nurul hanis.

hmm..kau orang dah puas hati?haha.. hmm..kalau tak puas hati,aku aku tak kesah.. haha..okay.. aku nk wish HAPPY BIRTHDAY dkt dye.. coz hari nih hari jadi dye... haha,budak nih budak bajet hot..hensem?hensem la jugak,siket la.. pandai?siket..hot?yeah.. ;) banyak perempuan tergila2 dkt dye.. kenapa la?haish,cacat betol..yang paling minat dkt dye,syamimi..(PERASAN).haha.. nak tengok lagi ke gambar dye?ha,nah tengok..


                                                             

                                                            nama:muhammad luqman.

haha..tuh gambar dye.. hmm..okay lah.. da penat type nyh.. nk buat keje skola plak.. byebye. :)